Нова спільна розробка компаній ebm-papst та SICK |
|
|
20.06.2007 |
Для надійного підтримання високого рівня вимог до приводів для урухомлення вбудованої оптичної системи компанія ebm-papst співпрацює із спеціалістом у галузі розробки сканерів - компанією SICK. На засадах системної співпраці вони розробили оптимальний привід для нової генерації сканерів.
Результатом розробок, з урахуванням всіх вимог експлуатації, став електронно- комутований, регульований у двох квадрантах двигун діаметром 44 мм із монтажною висотою 26 мм. Він здатен забезпечити номінальну швидкість обертання надбудованої оптичної системи до 2000 обертів/хвилину. Має дуже слабкий, практично нечутний шум, який утворюється в процесі роботи. При розробці були враховані всі можливі технічні нюанси. Ідеальним варіантом привідного двигуна було визнано електронно комутований двигун із зовнішнім ротором серії Variodrive Compact. Цей вид двигуна підключається завдяки кабелю електроживлення, а також кабелю передачі даних чи контрольному кабелю. Після цього привід починає працювати і більше не потребує уваги користувача. Стандартні двигуни зазвичай потребують від споживача готовності до компромісу в багатьох аспектах, але завдяки новітнім розробкам спеціалістів провідних компаній, користувач отримує оптимальне співвідношення між ціною та продуктивністю і не мусить самостійно занурюватися у глибини привідної техніки. Завдяки системному партнерству з самого початку проектування компактного привідного двигуна, вдалося забезпечити вільне місце на платі для вбудовування додаткових конструктивних елементів, наприклад, для вимірювання ступеня забруднення оптичної системи, а також інтерфейсу для передачі поточної кількості обертів. Сфера дії лазерних сканерів - оптичне безконтактне розпізнавання об’єктів. Їх застосування відкриває різноманітні можливості. Лазерні сканери є невід'ємним компонентом, що застосовується у сучасному приладобудуванні для розпізнавання людей та предметів, в системах персонального захисту, в галузі мобільної техніки, щоб забезпечити можливість універсальної реєстрації автомобілів у режимі реального часу й водночас контролювати перешкоди, які виникають раптово. |
Последнее обновление ( 21.06.2007 )
|
Будем благодарны, если воспользуетесь одной из этих кнопок:
|